Quoting Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Fredag 11. juli 2008 skreiv Sverre Våbenø:
En forbedret og oppdatert utgave med skjermbilder finnes på adressen http://wiki.skolelinux.no/Bidra/kbabel-oppsett
Infoen om fleirtalsformer i skjermbildet er feil. Det skal ikkje vera parentesar i fleirtalsteksten, og han skal ikkje begynna med eit mellomrom.
Hadde vore fint om du kunne retta dette, slik at me unngår støy i SVN når det vert bytt fram og tilbake mellom rett og feil form (feilrettingsskriptet mitt rettar automatisk feil form til rett form, mens KBabel rettar det tilbake).
-- Mvh. Karl Ove Hufthammer http://blogg.huftis.org/ E-post og Jabber: karl@huftis.org
Jeg har byttet ut skjermbildet med feil info om flertallsformer, og skrevet min oppfatning av årsaken til at det sikkert er best om vi oversettere ikke endrer noe som helst i denne delen av dialogvinduet :)
Vennligst si fra om jeg har tolket dette feil.
Jeg benyttet også anledningen til å legge inn mer informasjon og finpusse litt her og der.
God helg!
Sverre Våbenø
Jeg glemte visst blindkopi til lista, så her er den igjen.
Sverre Våbenø