On Sat, Nov 11, 2006 at 02:27:58PM +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
[Keld Jørn Simonsen]
SHY er det tegnet, som er definert til å markere orddeling. Det er bedre enn =, da det kan vises umiddelbart. Det er bedre enn - da man så kan representere ord med bindestrek.
Hvordan lager en dette tegnet med norsk og amerikansk tastaturoppsett? Jeg fortrekker tegn de fleste bidragsytere ser og kan skrive uten problemer, da det senker terskelen for å bidra.
På norsk tastatur skal det ligge på alt- På amerikansk? Hvis noen lager norske oversettelser på amerikansk tastatur, så har de selv bedt om problemer:-)
Hilsen keld