Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no skreiv i innlegget news:20040308074706.GA18960@tagseth-trd.consultit.no:
eg trur eg rett og slett ville kalle det "skjermbuffer", eller kanskje "skjermminnebuffer".
Skjermbildebuffer? Skjermbuffer er kanskje beskrivende nok, alle skjønner vel at det er minne det er snakk om.
Ja, då går eg for «skjermbuffer».