Hei,
Kven er det som har styr på http://no.speling.org? På http://no.speling.org/dokumentasjon.html under «Liknande prosjekt» står det at «Eitt siste er nynorskordboka og bokmålsordboka. Vi håper at desse ordbøkene vil kunne frigjevast, men no har vi ikkje lov å bruke deira data.» -- men blei ikkje desse frigjort til v.2.0.10?
I tillegg er fortsatt aspell-lenka frå http://no.speling.org/#Download til http://developer.skolelinux.no/~torsted/spell/ feil/ute av drift.
Sidan eg ikkje har funne v.2.0.10-utgåve av aspell, måtte eg nytte hunspell (emacs-oppskrift: http://www.emacswiki.org/cgi-bin/wiki/InteractiveSpell#toc6 ). http://no.speling.org kunne hatt godt av ei lita newbie-intro til korleis ein tek i bruk dei nye ordbøkene saman med hunspell el. (eller med enchant, om nokon har fått det til: http://www.abisource.com/projects/enchant/ ).
Mvh, Kevin Brubeck Unhammer
2008/6/22 Kevin Brubeck Unhammer K.BrubeckUnhammer@student.uva.nl:
Hei,
På http://no.speling.org/#Download blir det referert til utesta aspell-pakker av dei nye 2.0.10-ordlistene, men lenka ( http://developer.skolelinux.no/~torsted/spell/ ) fungerer ikkje.
Er det nokon der ute som sitt på aspell-pakker av ordlistene? (Eg skulle gjerne hatt dei nye ordlistene i Emacs osb...)
Mvh, Kevin Brubeck Unhammer