e[Ronny Aasen 2009-11-02]
Vil du støtte "Fri programvare i skolen" ? Meld deg inn på http://medlem.friprogramvareiskolen.no Ver venleg å melde deg inn, sjølv om du på eit tidlegare tidspunkt har meldt deg inn i foreningen. Me har problemer med å importere den gamle medlemsdatabasen. :)
"Fri programvare i skolen" er en idealistisk medlemsorganisasjon som vil tilrettelegge for og informere om bruk av fri programvare i den norske skulen, for eksempel Linux og GNU. Det finst allereie fleire prosjekt som arbeider med å innføre fri programvare i skule-Noreg.
Medlemskap innviglast fysiske personar og forpliktar ikkje anna enn at ein støtter Linux i skulens formål. Ein får og stemmerett på valg av styret.
Om frisk http://friprogramvareiskolen.no Om skolelinux http://skolelinux.no
Med venleg helsing for Friprogramvareiskolen Ronny Aasen
Godt å se at dette kommer på plass. 21 har fått registrert seg så langt, så det går riktig vei. :)
Jeg ser oversetterne ble glemt i denne omgang. Sender dette svaret dit, så de også kan få det med seg at de på registrere sitt medlemskap i FRiSK på nytt.
Vennlig hilsen,