Daniel Aleksandersen wrote:
Hei Axel,
Hei!
Jeg er ikke veldig inn i fornorsknignen av KDE, men regnet du er det. I følge L10N.kde.org er du den eneste Norsk Bokmåls oversetteren av KDE. Jeg håper da dette bare skyldes at ingen av de andre har registrert seg på den nettsiden?
ja :-)
Uansett, jeg ser du er gruppelederen der; så jeg velger å kontakte deg. http://i18n.kde.org/team-infos.php?teamcode=nb
Det har seg sånn at jeg prøver å få igang KDE.no. Jeg har snakket med Frode Myren Døving, som disponerer domenet, og han er positiv til at det blir satt opp en norskspråklig ressursside der.
Er du en—eller vet du om andre mulige—ildsjeler som kan være interesserte i å bidra på et slikt prosjekt?
Som du ser av cc, så er vi en hel gruppe som driver med dette. Den siden vi bruker til koordinering av KDE-arbeidet er:
http://wiki.skolelinux.no/Bidra/Oversetting
Så det er da et spørsmål om hva vi skal bruke kde.no til :-)
Vennlig hilsen Axel