Petter Reinholdtsen pere@hungry.com skreiv i innlegget news:2fly92pex9j.fsf@saruman.uio.no:
Nei, vi kan velge rekkefølgen selv.
to. 3. april 2003 16.33.35 CEST
Jeg liker mer
to. 3. april 2003 16:33:35 CEST
Jeg liker kolon som skilletegn i klokkeslett. Det har med at jeg liker ISO-standarden for dato- og klokkeslettangivelser.
Ja, denne er flott. Punktum i klokkeslett er håplaust.
heiter det forresten CEST på norsk?
Eg føretekker skikkelig tidssoneangjeving i staden for kallenamna:
to. 3. april 2003 16:33:35 UTC+2
Dette kan ein få noko fornuftig ut av direkte, i staden for å måtta slå opp på kallenamna, eks. AKDT (Alaska Standard Daylight Saving Time), for å finna ut kva tida er i (UTC-8).
eg stemmer for
03.04.2003 16.34.50 CEST
Eg stemmer mot det. ;)
båe delar er korrekt, men det er meir praktisk med punktum som tusenskiljeteikn, ja.
Har du noen kilder på at begge er korrekt?
Det er *ikkje* korrekt, og det har eg nemnt før <URL: https://init.linpro.no/pipermail/skolelinux.no/linuxiskolen/2002-December/00... >
<URL: http://www.sprakrad.no/tall.htm >:
Store tall ordner vi i grupper på tre og tre siffer. Det skal ikke være punktum noe sted.
2 500 000 passasjerer 4 500 800 kroner 2 500 biler 0,003 02