Hei!
vet vi har snakket om det tidligere, men skal vi ha med egennnavn i ordlista?
Nå har jeg sendt inn kanskje hundre ord som ikke var med, jeg har omtrent like mange til som er egennavn, slik som Kopernikus osv.
Ble vi enige om en praksis på dette? Det er, såvidt jeg kan se, flere egennavn med på lista allerede. Men det er vel på den annen side en grense for hvor mange egennavn (spesielt hvilke) vi ønsker å ha med; sjeldne egennavn som krasjer med norske feilstavinger kan det jo være lurt å ikke ta med, eller?
Hilsen Axel