Axel Bojer wrote:
Her er det altså behov for frivillige ...
Men hvorfor to prosjekter? Vi har jo allerede no.speling. org, som har de gamle ordlistene, der vi også skal legge inn ordbankens ord (de vi ikke har) of kvalitetssikre de bare vi har. Hva er fordelen med en egen plassering / et eget prosjekt for Hunspell?
Nei, det er ikke meningen å starte et eget prosjekt. Jeg laget hunspell-listene til eget bruk, og gjør dem simpelthen tilgjengelig for alle som er interesserte. Jeg ingen planer om å gjøre noe mer ut av det.
mvh, lars nygaard