mandag 5. august 2002, 22:41, skrev Herman Robak : | Axel og Bjørn: Dette går glimrende!
Ja! Jeg har sjekket inn fra fylkeskommunen maskin i dag (ennå ikke brukt stemplingsuret for dagens dont ...). Nå mangler, såvidt jeg kan se:
* kudesigner + kugar Skal vi overhodet oversette disse? Hvis vi (skolelinux) har ansvaret for disse pakkene? Jag har jo alt tatt forrige versjon, og kan ta denne også?
*karbon Jeg vil ta denne (bare 201 strenger, ferdig i kveld ...)
*kspread Gjør du den ferdig Bjørn?
Kan noen se over mine filer der jeg har markert uklar? (Eventuelt spørre om det er noe)
Axel