On Wed, 20 Mar 2002, Axel Bojer wrote:
Fungerer e-post adressen: Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no ? Hvis ikke, har du en annen?
Den fungerer. Og så godt som all post til den blir lest, daglig. Men den blir ikke alltid besvart samme dag, eller i det hele tatt. Det kan komme av at jeg har mye å gjøre.