Til orientering. Merk at nynorsk henger etter mens bokmål er komplett, og nordsamisk har bare 24% oversatt, men slipper unna pga. at jeg har tryglet om å beholde språkvalget for å la Debian Edu slippe å lage egne installasjonsbootavtrykk.
Sublevel 1, 2 og 3 er no ferdige for nynorsk. Kan nokon melde det vidare opp i systemet, slik at nynorskversjonen kjem med?
Mvh Eirik U. Birkeland