[Knut Yrvin]
URL:http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.0-release-plan.html
Hm, tja.
Fram til originaltekstene stabiliserer seg tror jeg man burde korrekturlese de engelske tekstene slik at et blir meningsfullt å oversette. Jeg er sikker på at KDE-folkene trenger hjelp der. :-)