Fredag 5. mars 2010 skreiv Axel Bojer:
Hvordan legger man så inn de nye bildene?
Legg dei inn i KDE-SVN (adressa er forklart når du logga inn på l10n.kde.org). Viss du ikkje har tilgang, kan du senda dei til meg. (Eg har heller ikkje tilgang til «nb»-området, men det kan eg sikkert søka om.)