Skolelinux skal sendes til trykking på fredag. Da er løpet kjørt for endringer som ikke er sjekket inn: de kommer ikke med i betautgaven!
Til oversettere som holder på med oversettelse eller språkvask: Nå må dere sjekke inn det dere har snarest. Skulle det være noen problemer, så send dem til lista, veilederne, Gaute eller meg. Eventuelt alle sammen, hvis det er viktig. Ikke nøl: Sjekk inn eller send mail!
De av dere som er igang med skolelinux/i18n/head-kde-i18n: Stå på! Det er ca. en uke til de endringene må være sjekket inn hos KDE, og det gjenstår flere dagsverk i head-kde-i18n/nb/messages/kdebase/ alene. For å slippe inn i en release skal kdebase og et par andre ting være 100% oversatt. Dette er et fornuftig krav; det blir for mye alvorlige hull om ikke de sentrale delene er ferdig oversatt.