Karl Ove Hufthammer wrote:
Torsdag 15. november 2007 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Det er syntaksfeil i fire filer i kde3-stable/nb som bør rettast. (Det er òg feil nynorskfilene her, men dei kan eg retta.)
Tvilar på at alt her bør reknast som feil. Berre oversjå det. Får satsa på at strengformateringane er meir fleksible i KDE 4.
Ja, nå driver jeg på med litt manuell retting, og får feil når jeg vil oversette
Unable to open \n %1 \n for writing
med
Kunne ikke skrive til \n %1 \n
da programmet insisterer på at det skal stå noe etter \n :-( (extragear-base/domtreeviewer, kde4)
Hilsen Axel