On Fri, Sep 27, 2013 at 10:37:02AM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
[Jacob Sparre Andersen 2013-07-19]
Jeg gætter på at Petter snakker om de beskeder selve systemet sendte ud en gang om dagen til korrekturlæserne. Det blev styret af et cron-job og nogle opsætningsfiler på den gamle server (tyge).
Det stemmer. Hva er navnet på den nye tjeneren, og får du igang korrekturlesnings-opplegget? Har jeg innlogging også på den nye tjeneren? Som du kanskje så, Keld, så kom det nettopp feilrapport for nynorsk-delene, og det hadde vært fint om korrekturlesingsopplegget var operativt nå.
Det er mig der kører den nye server. Men jeg véd ikke så meget om systemet. Så hvis I kan hjælpe mig med at få det til at fungere, ved at fortælle hvordan det burde fungere, så vil jeg være glad.
Anyway, I kan få de nødvendige konti på serveren, hvis I beder om det og fortæller mig hvad I vil have.
Hilsen keld