Yngve Spjeld-Landro l10n@landro.net skreiv Wed, 19 Jun 2019 13:27:58 +0200
Vyrde listemedlemmer, eg har kome over nemninga "cast". Eg reknar med at det er i tydinga å senda medieinnhald frå ei eining til ei anna. >Finst det etablert omsetjing av ordet? Eg har sjølv vurdert skjermdeling, mediedeling, skjermsending. Men eg er ikkje heilt nøgd med desse vala. Vonar lista >kan koma med innspel.
Eg gløymde å ta med "skjermspeiling" som eit alternativ.