Øystein Skadsem wrote:
Noen som føler seg kallet til å se på:
/skolelinux/i18n/kde-i18n/no/messages/koffice/kpresenter.po ?
Kbabel flagger at den har 4 "fatal errors" :-(
Tar den i løpet av kvelden.
Hmm, lurer på hva som har skjedd med den filen. I tillegg til de fire syntaks-feilene klarte ikke kbabel å lese "hodet", den første delen av filen. Heftig klipp-og-lim fra pot-filen, og andre koffice-filer måtte til, etterfulgt av litt syntaks-opprydning. Uansett filen er fri for syntaks-feil nå, og jeg antar den også er ferdig oversatt ettersom Gunnhild Løverås hadde gått gjennom den.