[Åsmund Skjæveland]
Eg oppgraderte nett Debian-installasjonen min til 3.0. Eg oppdaga at dei ymse locale.alias og locale.dir-filene rundtomkring ikkje hadde definert locale-aliasa nn og nn_NO (dei hadde nynorsk, no_NY og slikt), så eg laut leggja det til manuelt for at nynorske omsetjingar skulle virka ordentleg. Er det noko Skulelinux-prosjektet har tatt på seg å ordna opp i, eller skal eg senda ein feilrapport til Debian?
Hvorfor mener du at du trenger oppføringer i locale.alias og/eller locale.dir?
Det som trengs er å oppdatere /etc/locale.gen, og deretter kjøre locale-gen for å generere de ønskede locale-filene.
Alias bør kun brukes av kompatibilietsgrunner. Jeg tror ikke det er behov for et 'nn'-alias, og nn_NO er jo navnet på nynorsk-localet, så det trenger helt sikkert ingen alias.