[Hans F. Nordhaug]
Noen grunn til at dere ikke gjør det?
Ja. Jeg har ikke forstått hvordan den skal aktiveres. Deemonen kan ikke kjøre purge, og purge kan ikke kjøre så lenge daemonen kjører slik at den ikke kan kalles fra cron uten å stoppe daemonen. Hva har jeg ikke forstått?
Vennlig hilsen,