Programmet for omsetjarsamlinga i Oslo 2.--4. august er klart.
Det er plass til fleire deltakarar, hiv dykk rundt og bestill billettar ;-) Linux i skulen dekkjer reise og opphald.
Fullt program for alle delane av samlinga finn du på URL:http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utvikl ertreff_juli_2002.txt
Fredag 2. august
18:00 Oppmøte for registrering og planlegging av helga 20:00 Avmarsj for middag 20:30 Middag
Lørdag 3. august
10:00 Oppmøte Økt 1: Innføring for nye omsetjarar. Praktisk arbeid med enkle program. Dei meir erfarne er rettleiarar eller jobbar med «sine» program. 12:15 Lunsj Økt 2: Innføring i CVS. Omsetjing av KOffice 1.2. 15:00 Mellommåltid Økt 3: Språkråd. Språktips til nye omsetjarar, orientering og diskusjon om retningslinjene våre. Økt 4: Omsetjing av KDE-hjelp. 19:30 Avmarsj for middag 20:00 Middag
Søndag 4. august
10:00 Oppmøte Økt 5: Omsetjing av KOffice 1.2. 12:15 Lunsj Økt 6: Strategi for hausten. 17:00 Avreise
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes