j
k
j a
j l
Hei.
Tenkte eg skulle omsetje GNOME Shell, og kom over termen «Screencast». «Skjermkast» høyrest veldig galt ut så hadde vore fint med nokre andre forslag. «Skjermopptaking» kanskje?
Back to the thread
Back to the list