On Tue, 2011-01-25 at 16:48 +0100, Andreas Noteng wrote:
Hva med å kontakte Språkteigen på NRK P2? Det er sikkert mange av Språkteigens lyttere som kan være interessert i dette prosjektet.
Høres ut som en god idé. Håper bare vi rekker å få opp en nogenlunde presentabel forside/wikiside først.
Arno