-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Jeg holder på med kdevelop, som var et uhorvelig langt lerret ... Hva i all verden skal "slot" hete her? Det er i alle fall ingen kortplass, men altså en signalmottaker. Kontakt, mottaker - hjelper vel ikke å spørre Trolltech, de bruker sikkert engelsk som arbeidssprål.
Bjørn