Tor Hveem tor@hveem.no skreiv i innlegget news:200410080118.48975.tor@hveem.no:
Kvar er beste måten å testa omsetjingsarbeidet mitt på? Har litt trøbbel med å installera dei nye omsette filene.
Kjør msgfmt på po-fila. Kopier so messages.mo-fila du får ut til der omsettingsfilene ligg, typisk /usr/share/locale/nn/LC_MESSAGES/programnamn.mo der «programnamn» er namnet på programmet (lik fornamnet til po-fila).