Petter Reinholdtsen skreiv 04.04.2020 17:31:
Jeg er positiv til apertium-automatisk oversetting fra nynorsk til bokmål. Hvis oversettelsen dukker opp på hosted.weblate.org, så skal jeg høre med et par pensjonster om de har tid til å oversette gpodder, og ta en titt selv ved anledning.
Hei! gPodder brukar ikkje Weblate. Men ein kan bruka Lokalize (min favoritt), poEdit eller andre omsetjingsprogram.