j
k
j a
j l
Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com wrote in news:200203092154.g29LsT527264@smtpout1.netcom.no:
...«Filetternavn» er best, synes jeg. Det er slutten på filnavnet det dreier seg om. Heilt einig.
«Filetternavn» er best, synes jeg. Det er slutten på filnavnet det dreier seg om.
Heilt einig.
Eg synest 'etternamn' er nok i dei fleste tilfelle.
Back to the thread
Back to the list