[Axel Bojer]
Ja, det tror jeg er lurt. Jeg spurte for sikkerhets skyld forsiktig om de fortsatt ikke ville ha noen pressemelding, dog.
Ack. Kan ellers melde at NUUG nettopp fikk svarbrev fra KKD om vårt brev fra desember i fjor. Har lagt det ut på URL:http://www.nuug.no/dokumenter/stavekontroll-brev-20070420-svar-kkd.pdf.
Et ekte ikke-svar, men vi har jo oppnådd det vi ville, sa jeg er perlefornøyd likevel. :)
Vennlig hilsen,