Fikk nettopp en gladmelding om at ordlistene er tilgjengelige herifra:
http://www.edd.uio.no/prosjekt/ordbanken/
Man må godta GPL-lisensen før man får lov til å laste dem ned.
De har tidligere ikke vært villige til å lage noe presseoppslag på dette, da de vil vente til en fullverdig versjon er klar, så jeg tror nesten ikke det er mening i å spørre. Eller hva tror dere?
Mvh Axel