Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200402231610.08650.axelb@skolelinux.no:
Grrr. Maskina mi har feil i oppsettet, så iblant sletter den alle tegn som ikke er engelske standardtegn. Det er rettet nå. La dessuten til et punkt 6 med flere po-filer.
Teikna er framleis feil.
Men bortsett fra det, så er det vel lurt å begrense seg til de katalogene man selv oversetter i for ikke å gjøre databasen altfor treg?
Sikkert. Eg har med alt, og databasen er *veldig* treig.
Veit forresten nokon om det er planar om å forbetra denne funksjonen i kbabel? Det må då gå an laga ein raskare søkefunksjon! (Jf. f.eks. søkefunksjonen i nyaste testutgåva av Opera, som visstnok kan søka gjennom innhaldet i hundretusenvis av e-postar på ~1 sekund..)