On Wed, 2008-10-29 at 11:10 +0000, Eivind wrote:
So kan me sikkert seia at det var her eg skulle vore i utgangspunktet. Eg kunne lært meir om både svn, cvs, gettext og mangt anna, og vore meir til nytte som omsetjar. Eg skal tala litt høgtidsstemt: Om enn vegen hit var lang, får me tru at ein omsetjar endeleg har funne heim, og kan byrje å gjera noko fornuftig.
Eller kva seier de?
velkomen! :-)