Dei fantastiske spela Neverball og Neverputt kjem snart i ei ny utgåve, med støtte for omsettingar.
Eg har brukt litt tid på å få nynorskomsettinga i orden, og kunne tenkt meg å fått ei bokmålsomsetting med òg. Er det nokon her som er interessert i å gjera denne omsettinga? Det lettaste vil vera å ta utgangs- punktet i nynorskomsettinga, då eg har sjekka den grundig i spelet (nødvendig fordi linjebrytingane på blant anna brettskildringane må gjerast manuelt).
Er du interessert, so ta kontakt med meg, so sender eg deg ei .po-fil å arbeida med.