On Tue, 26 Feb 2008, Håvard Korsvoll wrote:
Hei alle saman
Vi inviterer til omsetjarsamling i Osloområdet i april/mai. Alle som er interessert i omsetjing av fri programvare til norsk er inviterte.
Det er to helgar som er aktuelle, 25.-27. april eller 2.-4. mai. Vi vil gjerne at de melder tilbake kva for helg(er) som passar. Helst før påske, slik at vi får fastlagt datoen såpass tidleg at folk har høve til å kjøpe billege billettar.
Jeg melder meg herved på oversettersamlingen hvis den blir 2.-4. mai; jeg kan ikke 25.-27. april.
Det er oppretta ei wiki-side for samlinga: http://friprogramvareiskolen.no/Omsetjarsamling/2008-04-Oslo Viss du har skriveløyve på wikien, så kan du leggje inn der kva for helg som passar.
Jeg har fått skriveaksess, men det hjelper ikke. Det er ikke noe felt for innlogging.
Så logger jeg inn med http://friprogramvareiskolen.no/Omsetjarsamling/2008-04-Oslo?action=login
og prøver å skrive på siden med http://friprogramvareiskolen.no/Omsetjarsamling/2008-04-Oslo?edit men det er ingen mulighet for å skrive noe sted på siden.
Thomas Gramstad
Det er også heilt greit å sende ein e-post til lista.
Helsing Håvard
k