On Tue, 5 Feb 2002, Herman Robak wrote:
Kan vi få i stand en slags akkreditering for hvem som har lov til å være på Bjerke, slik at vaktmesteren kan låse oss inn?
Vaktmesteren går nok hjem klokka fire, men det sitter vanligvis en tilsynsvakt på skolen på kvelder der det foregår kveldsundervisning. Så lenge han sitter der er det greit at dere er på skolen. Men gi meg beskjed om hvem som kommer og når dere kommer, så skal jeg sjekke at tilsynsvakten er til stede, og si fra til han at dere får lov til å være der.
Bjørnar Libæk
Jeg har et behov for tørrtrening på utstyret som skal brukes under kurset til helgen. Axel Bojer har meldt seg frivillig som assistent, og han har minst like stort behov for tørrtrening.
Dessuten misliker jeg litt å svinge innom jobben på kveldstid for å drive med ikke-jobbrelaterte ting. Noen kunne suge fatt imeg å gi meg ekstraarbeid... (har hendt!)
-- Herman Robak