Jeg oversetter giFToxic for øyeblikket og har stoppet litt opp på «Shares» ordet. Fellesordlisten har en entry for dette;
share -s delt ressurs
«Shares» i giFToxic sammenheng er de filene du vil dele med de andre på nettverket. Er ikke sikker på om «delte ressurser» passer like godt her. Noen som mener annleis?