[Anders.Myren]
Eg er ny på lista. Eg har ikkje oversatt så mykje tidlegare, men eg tykkjer det er interessant og viktig arbeid. Difor melde eg meg på når det vart delt informasjon om dette på BLUG (Bergen Linux User Group) si e-postliste.
Velkommen skal du være. :)
Hvis du har lyst til å oversette fri programvare, så kan <URL: https://hosted.weblate.org/ > være et sted å starte. Selv holder jeg på med flere prosjekter der, for tiden mest på Godot. :)