Karl Ove Hufthammer wrote:
Eg er ikkje sikker på eventuelle opphavsrettslige problem, men det er uansett ikkje nødvendig å starta på eit slikt prosjekt, sidan me alt har frie orddelingsmønster som er mykje *betre* enn dei kommersielle orddelings- mønstra: http://home.c2i.net/omselberg/pub/nohyphbx_intro.htm
I så fall kanske Morgenbladet.no kan brukas till en kontroll? Klarar ditt verktyg pa-paya-sa-lat?