[Karl Ove Hufthammer]
Eg har no sett litt på (den nynorske) stavekontrollen som stavekontroll- prosjektet har laga, og ser at dette ikkje er spesielt rart. Utanom (kanskje litt tvilsam) bokstavfrekvensinformasjon, inneheld nemlig stavekontrollen *ingen* reglar for korleis forslaga skal lagast.
Myspell-pakken har litt info i filene n*_NO.myheader, så vidt jeg har forstått. Frekvensen for ulike bokstaver brukes i ord brukes for å foreslå alternativer, tror jeg. De andre mangler slikt, så vidt jeg vet.
Vennlig hilsen,