Skolelinux-prosjektet stiller med to deltaker, om det er plass. :-).
- Gaute Hvoslef Kvalnes (eller Axel Bojer om ikke Gaute har mulighet). - Knut Yrvin
Vi har lagt ut selve programmet i et åpen format på nettet[1]. Det originale vedlegget var et word-dokument: [1] http://developer.skolelinux.no/brev/20040812vedl_strat_konferanse.html
mvh Knut Yrvin
---------- Videresendt melding ---------- Kjære adressat!
Språkrådet arrangerer en "nasjonal strategikonferanse om terminologi og fagspråk" i Oslo 13. oktober i år. Vi sender med dette ut en purring (første gangs utsending primo juli) på den første runden med "målrettede" invitasjoner til arrangementet
I vedlegget (doc-fil) finner du en kort omtale av og et uoffisielt program for konferansen.
Deltakerantallet er begrenset til 50. Du som mottar denne e- posten, bør derfor snarest mulig vurdere om du selv eller en annen fra din organisasjon / ditt miljø burde melde seg på.
FRISTEN FOR PÅMELDING på grunnlag av denne utsendingen ER FREDAG 20. AUGUST! Påmelding skjer til undertegnede med e- post eller telefon.
Vi gjør oppmerksom på at invitasjonen i noen tilfeller sendes til flere personer i samme organisasjon. Dette vil du kunne lese ut av e- postadressene i mottakerfeltet. I slike tilfeller er det fint om organisasjonen vurderer internt HVILKEN person de mener kan ha størst utbytte av å delta.
-------------------------------------------------------