Onsdag 2. oktober 2002 17:18 skreiv arnechaa:
Hei!
Hva er status på OO-oversettingen?
<URL: http://www.openofficeorg.no/ >
Er det lagt ut noe som gjør at andre enn fylkeskommunene igjen kan bidra?
Nei, ikkje anna enn testing eller omsetjing av nynorskordlistene. (Gladmelding: Møre og Romsdal fylkeskommune har nett løyvd to månadsverk til oppstart av nynorskomsetjinga.)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes