j
k
j a
j l
Hei!
Er det nokon som veit kva Apple kallar ein «bundle» på norsk? Etter det eg forstår, er det (vanlegvis?) snakk om ein slags programpakke. Det står ei forklaring her: https://en.wikipedia.org/wiki/Bundle_(macOS)
Back to the thread
Back to the list