[Karl Ove Hufthammer]
Daudtastar fungerer ikkje lenger i KDE ved val av nynorsk som brukarprofilspråk!
Det synes jeg er veldig merkelig, da tastaturoppsett så vidt jeg vet er helt adskillt fra språkvalg. Det er ikke mange forskjeller i locale-filene heller, så jeg er helt i villrede hva som kan være feil.
Vennlig hilsen,