* Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2007-11-22]:
Hans F. Nordhaug wrote:
- Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2007-11-22]:
http://www.hardware.no/nyheter/programvare/kde4_nesten_ferdig/45622 http://kde.org/announcements/announce-4.0-rc1.php http://www.kde.org/info/3.96.php
Endelig versjon skal komme 11.12 http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.0_Release_Schedule
OK, hvor trengs det en innsats på oversetting? (Karl Ove er kanskje den rette til å svare?) Vi er vel langt over kravet for å bli inkludert, men jo mer, jo bedre. Jeg ser i alle fall at f.eks http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/nb/kdebase/ ikke kan brukes siden den ligger litt (en dag/noen dager) etter vår SVN ...
Såvidt jeg kunne se av meldingene på KDE-lista skal både bokmål og nynorsk med. Ellers er kravet følgende:
* kdebase - 75% * kdelibs/kdelibs4.po - 90% * kdelibs/desktop_l10n.po - 75% * kdelibs/desktop_kdelibs.po - 75%
[kuttet vekk mye annen, nyttig info]
Jeg burde vært litt mer spesifikk, men det skader aldri med en repitisjon ... Poenget mitt var vel om det var noen spesielle filer i kdebase som man trengte hjelp med. Ellers takk til Karl Ove for tipset om kdeedu. Jeg har vel egentlig ikke tid uansett - jobber med å få Debian Installer opp til 100% igjen.
Hans