j
k
j a
j l
Jeg har tatt på meg jobben med å få opp et rom med tynne klienter for dere oversettere, forsøkt ferdig satt opp før fredag 25.april klokken 18:00.
Jeg lurer på hvilken versjon av kde det er dere vil ha på disse maskinene, og evt. andre ønsker.
Klaus
Back to the thread
Back to the list