Herman ba meg oversette noen hjelpetekster, så jeg sitter her i finværet og skriver. (Nå fikk du vel dårlig samvittighet, nå Herman ...).
Har dere laget noen regler for hva som gjøres med skjermbildene som vises i tekstene? Disse ligger som png-er i katalogen der docbook-tekstene også ligger. Men hvordan har dere tenkt å organisere dette i cvs-treet?
Hvordan bygger man .docbook fra .po så man kan se resultatet og gjøre litt korrektur?
-- Mvh Ragnar Wisløff ------------------ life is a reach. then you gybe.