Petter Reinholdtsen skrev:
Kan en også bidra via web?
Jeg glemte helt at nævne at vi (til dansk og færøsk) har et lille kommandolinjeprogram til at læse korrektur. Det er noget hurtigere at bruge end det postbaserede system, men til gengæld giver man køb på fleksibiliteten i det postbaserede system. Programmet er stadig lidt primitivt (man skal selv indsende den genererede log med korrekturen), men til gengæld sker der ingen ulykker ved at I afprøver den danske udgave.
Der skal laves en (nok minimal) tilpasning, og så skal vi sætte to servere (programmer) op, hvis vi skal stille programmet til rådighed for korrekturlæsning af ordlisterne for bokmål og nynorsk.
Kig på det og sig mig om det er noget vi skal gå videre med. Jeg vil ikke brokke mig spor, hvis der er nogen der laver et bedre/pænere/grafisk program på grundlag af mine ideer.
Jacob