On Thursday 22. October 2015 08.49, Johnny A. Solbu wrote:
On Wednesday 21. October 2015 14.56, Hans Fredrik Nordhaug wrote:
Jeg er ikke Qt-utvikler, men dette bør vi klare å nøste opp i.
Det er ikke jeg heller. :-) Men jeg syntes at programmet var bra nok til mitt bruk, og det eksisterer visst ikke andre linux-alternativer for norske fakturaer som ikke er en nettjeneste. og da måtte jeg i det minste forsøke å få det til å fungere.
Såvidt jeg kan se så er ikke programmet oversettbart - det inneholder ingen QTranslator-instanser.
Det har vel jeg også skjønt etter å ha lest flere av googletreffene, men det er alt jeg har skjønt. Jeg skjønte aldri hvor de mente jeg skulle legge inn den load()-saken og alt jeg fant gikk ut fra at man kodet i noe annet enn det vi gjør, men skal se litt på det eksemplet du linker til når jeg er hjemme fra jobb i kveld.
Da har jeg sett litt på eksemplene, og jeg forstår ingenting, :-/ Jeg skjønner ikke hva jeg skal legge inn hvor.
Alle eksemplene forutsetter at man lager noe fra grunnen av, mens her er det snakk om å endre det etter at programmet er ferdig...