ons, 11.08.2004 kl. 10.58 skrev Knut Yrvin:
onsdag 11 august 2004, 10:22, skrev Ole-Anders Andreassen:
http://developer.skolelinux.no/brev/fri_programvare_30august2004.html
Håper det er mulig å ta dette med i betraktningen.
Jepp.
Mye tyder på at utviklersamlinga "lander" på 27-29 august da det er flest bedragsytere som kan den helga. Flott at dette ikke skaper problemer for årsmøtet til "Linux i skolen
"Linux i Skolen" heter siden 25/11-2003 Skolelinux.
", og at det passer bra med seminaret i regi av Kommunenes sentralforbund. Rent praktisk trenger vi ikke bestemme tidspunkt før i kveld eller i morgen. Man sparer litt penger ved bestilling av flyreise 14 dager før samlingen.
Som nevnt i tidliger eposter er årsmøtet det som er aller viktigst. Og styret trenger tid til å få orden på alle sakene. Det er ingen som er tjent med at dette ikke gjøres skikkelig. Etter at sakene er klare til å legges frem bør resten av Skolelinux få sjansen til å se dem opg tenke over dem i noen dager før møtet.
mvh. Markus
- Knut