On Sun, 2007-01-21 at 17:55 +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
[Kjetil Torgrim Homme]
for min del er grunnen til at eg ikkje har meldt meg at eg ikkje har tru på framgangsmåten. innsamlingsmetoden gjev inkonsistente data som ikkje kan fjernast, og klassifiseringa er for lite presis til at ordinformasjonen kan brukast av ei datamaskin.
Jeg har antagelig ikke fulgt godt nok med, så jeg har ikke fått med meg hvilken framgansmåte du har tro på. Kan du fortelle hva slags alternativ du heller vil velge?
dessverre har eg ikkje nok lingvistikk innabords til å designe eit nytt opplegg :-(